BSc Projects

Available

Materialen paspoort
(met wegenbouw bedrijf Heijmans)

02.2021

Voor meer details kunt u contact opnemen met dr.ir. Seirgei Miller (s.r.miller@utwente.nl)

Beoordeling aanlegprestaties asfalt
(met wegenbouw bedrijf Heijmans)

02.2021

Voor meer details kunt u contact opnemen met dr.ir. Seirgei Miller (s.r.miller@utwente.nl)

Opwerken asfaltfrees voor hergebruik
(met wegenbouw bedrijf Heijmans)

02.2021

Voor meer details kunt u contact opnemen met dr.ir. Seirgei Miller (s.r.miller@utwente.nl)

Lerend asfalteren
(met wegenbouw bedrijf Heijmans)

02.2021

Voor meer details kunt u contact opnemen met dr.ir. Seirgei Miller (s.r.miller@utwente.nl)

Asfalt kwaliteitsbeheersing
(met wegenbouw bedrijf Ballast Nedam)

02.2021

Voor meer details kunt u contact opnemen met dr.ir. Seirgei Miller (s.r.miller@utwente.nl)

Energiemanagement
(met wegenbouw bedrijf Ballast Nedam)

02.2021

Voor meer details kunt u contact opnemen met dr.ir. Seirgei Miller (s.r.miller@utwente.nl)

Meerwaarde asfaltwapening
(met wegenbouw bedrijf Ballast Nedam)

02.2021

Voor meer details kunt u contact opnemen met dr.ir. Seirgei Miller (s.r.miller@utwente.nl)

CO2 reductie
(met wegenbouw bedrijf Ballast Nedam)

02.2021

Voor meer details kunt u contact opnemen met dr.ir. Seirgei Miller (s.r.miller@utwente.nl)

Proces optimalisatie
(met wegenbouw bedrijf Ballast Nedam)

02.2021

Voor meer details kunt u contact opnemen met dr.ir. Seirgei Miller (s.r.miller@utwente.nl)

Een lage rolweerstand zorgt voor een lager CO2 productie tijdens gebruik van een asfaltverharding
(met wegenbouw bedrijf Ballast Nedam)

02.2021

Hoe kan de rolweerstand gemeten worden zodat producten

met elkaar kunnen worden vergeleken?

Voor meer details kunt u contact opnemen met dr.ir. Seirgei Miller (s.r.miller@utwente.nl)

Daglassen kunnen hogere onderhoudskosten met zich meebrengen
(met wegenbouw bedrijf Ballast Nedam)

02.2021

Hoe kunnen we met uitlezen van machinedata komen tot minder daglassen?

Voor meer details kunt u contact opnemen met dr.ir. Seirgei Miller (s.r.miller@utwente.nl)

Neerslag tijdens asfalteren geeft een verkorting van de levensduur
(met wegenbouw bedrijf Ballast Nedam)

02.2021

Hoe kunnen de weersvoorspellingen bijdragen aan een beter planning van het asfalteren?

Voor meer details kunt u contact opnemen met dr.ir. Seirgei Miller (s.r.miller@utwente.nl)

Nieuwe RTK-positionerings nauwkeurigheid voor het lokaliseren van apparatuur op asfalt bouwplaatsen
(UT, ASPARi unit)

02.2021

Voor meer details kunt u contact opnemen met dr.ir. Seirgei Miller (s.r.miller@utwente.nl)

Glasvezel gebruik bij dichtheidsmetingen en implementatie op asfaltconstructie plaatsen
(UT, ASPARi unit)

02.2021

Voor meer details kunt u contact opnemen met dr.ir. Seirgei Miller (s.r.miller@utwente.nl)

Met behulp van de elektrische dichtheidsmeter (EDG) om de asfalt dichtheid te meten
(UT, ASPARi unit)

02.2021

Voor meer details kunt u contact opnemen met dr.ir. Seirgei Miller (s.r.miller@utwente.nl)

Het automatisch besturen van de drone om de asfalttemperatuur tijdens de bouw te meten
(UT, ASPARi unit)

02.2021

Voor meer details kunt u contact opnemen met dr.ir. Seirgei Miller (s.r.miller@utwente.nl)

Beoordeling van de geschiktheid van BLE-positioneringssystemen voor het lokaliseren van asfaltapparatuur op bouwplaatsen
(UT, ASPARi unit)

02.2021

Voor meer details kunt u contact opnemen met dr.ir. Seirgei Miller (s.r.miller@utwente.nl)

Automatisch een 3D-model van de bouwplaats omgeving genereren
(UT, ASPARi unit)

02.2021

Voor meer details kunt u contact opnemen met dr.ir. Seirgei Miller (s.r.miller@utwente.nl)

Vergelijking van het afkoelingsgedrag van Hot Mix Asphalt (HMA)
(met Asfalt Centrale Twente (ACT))

02.2021

Voor meer details kunt u contact opnemen met dr.ir. Seirgei Miller (s.r.miller@utwente.nl)

Ontwikkel, installeer, evalueer en valideer een basis SHM-systeem met behulp van glasvezel
(UT, ASPARi unit)

02.2021

Voor meer details kunt u contact opnemen met dr.ir. Seirgei Miller (s.r.miller@utwente.nl)